گردش 1 روزه با تور مارماریس

گردش 1 روزه با تور مارماریس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 07 آذر ، 1402

گردش 1 روزه با تور مارماریس

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مناظر زیبا، سواحل ماسه طلایی،طبیعت دیدنی، خلیج های دنج و آرام، ویرانه های به جای مانده از آثار باستانی و مهمان نوازی مردم این شهر همه چیز را برای سفر به مارماریس محیا می کند.همراه با الفبای سفر از گردش 1 روزه با تور مارماریس مطلع شوید.

صبح در مارماریس

مارماریس به خاطر داشتن سواحل زیبا شهرت دارد، جایی برای قدم زدن و تماشای چشم انداز خیره کننده، آفتاب گرفتن، نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در یکی از کافه ها، تفریحات آبی پر هیجان یا کشف و ماجراجویی در روستاهای اطراف و تماشای ماهیگیران از کارهای لذت بخشی است که در سواحل مارماریس می توانید انجام دهید.

یکی از سواحلی که به شما پیشنهاد می کنیم ساحل ایچملر Icmeler Beach است. ساحلی در 8 کیلومتری مارماریس که جایی فوق العاده برای ماهیگیری و تجربه ورزشهای آبی است یا حتی قدم زدن و خوردن یک غذا و صبحانه محلی یکی از بهترین سواحل مارماریس است. علاوه بر این می توانید قایق سواری کنید و لذت زیادی از سفر خود درتور لحظه آخری مارماریس ببرید.

ساحل ایچملر-الفبای سفر

ظهر در مارماریس

بعد از اینکه صبح خود را در یکی از سواحل زیبای این شهر با تفریح و لذت سپری کردید، نوبت به رفتن به شهر و گشت زدن و خرید کردن می رسد.از آنجایی که هر شهری در ترکیه بازار دارد، مارماریس نیز دارای بازار بزرگ است. بازار بزرگی که درست در مرکز شهر قرار دارد که به راحتی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. این بازار با انواع کالاهای جورواجور و حتی صنایع دستی ترکیه جایی بی نظیر برای خرید و گشت و گذار است.

 بازار بزرگ مارماریس نسخه کوچکی از بازار استانبول است و می توانید اطمینان پیدا کنید که تقریبا هر چیزی را نیاز دارید را در آن تهیه کنید.چند ساعتی را در بازار سپری کنید و یک کباب ترکی لذیذ را برای ناهار در تور مارماریس تعیلات خرداد سفارش دهید.

بازار بزرگ مارماریس-الفبای سفر

عصر در مارماریس

پس از گشتی 2 ساعته در بازار بزرگ و خرید سوغات نوبت به بازدید از یکی از آثار تاریخی تور ارزان مارماریس می رسد. قلعه و موزه مارماریس Marmaris Castle که یکی از مهمترین نقاط تاریخی شهر می باشد. قلعه قدیمی که تاریخ آن به 3000 سال قبل از میلاد بر می گردد که توسط پادشاهان عثمانی ساخته شده است.  از مجسمه ها، اشیای تزئینی، مقبره، سلاح و..  که در موزه این قلعه وجود دارد بازدید کنید.

علاوه بر این، موقعیت جغرافیایی این قلعه، چشم انداز شگفت انگیزی به دریا و شهر را در بر دارد که پس از بازدید از قلعه و موزه فرصت خوبی برای تماشای مناظر اطراف و عکاسی است. کافه ای نیز در نزدیکی این محل قرار دارد که برای خوردن یک اسنک به عنوان میان وعده جای ایده آلی است.


موزه مارماریس-الفبای سفر

شب در مارماریس

پس از تفریحات آبی و خرید در بازار بزرگ مارماریس و بازدید از موزه تاریخی این شهر کمی استراحت کنید چرا که قرار است شب پر هیجان و به یاد ماندی را سپری کنید. تفریحات شبانه متفاوتی در مارماریس وجود دارد که یکی از آنها رفتن به یکی از خیابانهای مشهور است که تا صبح می توانید در آنجا در سفر تور مارماریس بهار 98 شب زنده داری کنید.

برای این تفریح شبانه، بهترین انتخاب خیابان بار استریت مارماریس  Marmaris Bar Street است. در دو طرف این خیابان پر جنب و جوش، انواع بارها و کافه های مختلف با موسیقیهای زنده و انواع نوشیدنی وجود دارد که به دلخواه می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. خیابان بار استریت محلی بسیار جذاب و پر هیجان برای شب زنده داری و سپری کردن شبی پر خاطره در تور مارماریس است.

خیابان بار استریت مارماریس-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt