4 تجربه ای که تنها در سواحل دبی کسب می کنید

4 تجربه ای که تنها در سواحل دبی کسب می کنید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 28 فروردین ، 1398

4 تجربه ای که تنها در سواحل دبی کسب می کنید

همراه با الفبای سفر از تجارب متفاوتی که تنها در سواحل دبی کسب خواهید کرد سخن خواهیم گفت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سفر به یک شهر جدید دلایل متعددی دارد مانند یادگیری فرهنگ محلی، شناختن مکان هایی برای خرید وآشنایی با شیوه های زندگی افراد مختلف. در همه نقاط دنیا تفاوت های فرهنگی و مذبی وجود دارد و یکی از راهای شناخت این تفاوتها، آنها رفتن به سواحل آن کشور است. همراه با الفبای سفر از تجاربی که در سواحل دبی کسب خواهید کرد سخن خواهیم گفت.

شگفت زده شدن از تمیزی و زیبایی سواحل

سواحل دبی به پاکیزگی و تمیزی شهرت دارد و همراه با زیباییهای اطرافش، آنها را به یکی از بهترین مکانها برای استراحت و ریلکس کردن تبدیل کرده است. گردشگران تور ارزان دبی که به سواحل دبی می روند از اینکه چگونه آبهای فیروزه ی درخشان و ماسه های سفید و زیبا با وجود سیل جمعیت توریستها تا این اندازه تمیز و پاکیزه است شوکه و متحیر می شوند.

سواحل دبی-الفبای سفر

هیجان برای ثبت عکهاس فوق العاده

تقریبا تمام گردشگرانی که به تور دبی سفر می کنند از سواحل پر زرق و برق دبی به همراه آسمان خراشهایش مانند ساختمان مشهور برج العرب و یا سایر برجها و  دریایی آبی و درخشان که در پس زمینه عکس به چشم می خورند، تصاویر بی نظیری را از لحظات خود به ثبت رساندند.بسیاری از توریستها به دلیل جذابیتهای زیاد سواحل این شهر، علاقه مند هستند تا زمان بیشتری در این مکانها سپری کنند.

سواحل دبی-الفبای سفر

صرف غذای خوشمزه در کافه های رویایی سواحل

سپری کردن یک روز در سواحل دبی بدون خوردن ناهار و یا یک اسنک خوشمزه کامل نخواهد شد. در سواحل دبی کافه های لوکس با انواع غذاها و نوشیدنیهای متنوع و خوش طعم برای توریستها وجود دارد.خوردن یک ساندویح خوشمزه با کیفیت خوب به همراه آب پرتغال تازه در این کافه ها یک تجربه عالی است که در سواحل دبی کسب خواهید کرد.در اطراف برخی از سواحل نیز فروشگاهای اغذیه فروشی محلی با قیمت مناسب وجود دارد که برای خریدن تنقلات و آبمیوه و تهیه یک میان وعده بسیار مناسب هستند.

رستورانهای -لوکس سواحل دبی-الفبای سفر

تماشای خط افق بی نظیر در امتداد سواحل

با وجود تماشای خط افق در سواحل  گرمسیری دبی و لذت بردن تماشای این چشم انداز منحصر به فرد، پیدا کردن چنین مکانی با وجود تمام این زیباییها و جذابیتها در سایر نقاط دنیا کار دشواری است. سواحل دبی با تمامی ویژگیهای متفاوتی که ذکر شد یکی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب شده و در خاورمیانه یکی از جاهای محبوب در بین توریستها است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt