گردش 1 روزه با تور پکن

گردش 1 روزه با تور پکن

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 فروردین ، 1398

گردش 1 روزه با تور پکن

چین در زمینه میراث تاریخی و جامعه مدرن و پیشرفته بسیار غنی است و بعید است که سفر به این شهر حوصله شما را سر ببرد. همراه با الفبای سفر بهترین کارهای که میشود در تور 1 روزه انجام داد را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پکن، پایتخت چین در زمینه میراث تاریخی و جامعه مدرن و پیشرفته بسیار غنی است و خیلی بعید است که  سفر به این شهر حوصله شما را سر ببرد. همراه با الفبای سفر بهترین کارهای که میشود در تور 1 روزه انجام داد را بر اساس تجربیات مسافران بررسی می کنیم.

صبح

صرف صبحانه و قدم زدن در محله هوتونگ

پکن به تنوع در انواع اسنک و تنقلات خوشمزه شهرت دارد و این بهترین فرصت برای امتحان کردن یک اسنک لذیذ در کافه ها و غذا خوریهای در هوتونگ hutong محله قدیمی پکن است. یکی از اغذیه فروشیهای که اسنکهای معروف دارد در خیابان Xicheng قرار دارد.
پس از صرف یک صبحانه کامل و مفصل در محله سنتی چینها هوتونگ ( می توانید خوردن اسنکهای میان وعده را به زمان بعد بسپارید) در خیابانهای قدیمی این محله قدم بزنید و در جنوب غربی این محله از معبد میائوینگ Miaoying یا برج سفید وایت داگوبا (White Dagoba) با صدها مجسمه ی بودا در داخل آن، دیدن کنید.

حدود 30 دقیقه از این منطقه زمان می برد تا به محله بیتاسی Baitasi برسید، جایی که فرهنگ غنی مردم پکن را به خوبی نشان می دهد.نوشیدن یک فنجان قهوه خوش عطر و طعم را در یکی از کافه های این محله درتور پکن با چشم انداز رو به برج سفیدوایت داگوبا  را به شما توصیه می کنیم.

محله هوتونگ پکن-الفبای سفر

بعد از ظهر

 بازدید شهر ممنوعه

غیر ممکن است که به چین سفر کنید و از شهر ممنوعه، یکی از جاذبه های گردشگری چین، ماهیت شش قرن گذشته تاریخ سلطنتی و گنج معماری باستانی چینی بازدید نکنید.شهر ممنوعه از روز 3شنبه تا 1شنبه تا ساعت 5 عصر برای بازدید عموم باز است، همچنین بازدید کنندگان می توانند از تماشای نمایشگاهای دائمی و موقت اشیای ارزشمند که توسط موزه کاخ جمع آوری شده اند، لذت ببرند.

خوشبختانه تنها با 40 دقیقه سواری تاکسی یا اتوبوس از محله بیتاسی به دروازه شمالی شهر ممنوعه خواهید رسید.توصیه می کنیم بلیط بازدید از شهر ممنوعه را به صورت آنلاین (اطلاعات پاسپورت مورد نیاز است) برای بازدید تهیه کنید.
اما اگر قصد رزرو کردن بلیط را ندارید به طور حضوری هم می توانید آنها را خریداری کنید فقط توجه داشته باشید که برای خرید آن باید در صفهای طولانی ساعتها معطل شوید.

شهر ممنوعه

عصر

تماشای غروب در پارک جینگشان و صرف شام

برایتان جالب نیست که در حالی که داخل شهر ممنوعه قرار دارید، از بهترین نقطه، این مجموعه دیدنی را تماشا کنید؟ به خصوص در پارک جینگشان Jingshan که در شمال این مجموعه قرار دارد.
این پارک از ساعت 8 صبح تا 9 شب پذیرای گردشگران است تا پس از بازدید از شهر ممنوعه، ساعتی در این پارک رفع خستگی کنند. به قله کوه جینگشان که در شمال شهر ممنوعه قرار دارد بروید و به تماشای مناظری بپردازید که آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.
پس از آن با 20 دقیقه پیاده روی به خیابان وان فوچینگ Wangfujing یکی از خیابانهای قدیمی پکن که پر از مراکز خرید است بروید. چند رستوران خوب، از جمله روستورانهای سنتی با غذاهای محلی مانند  Donglaishun و یا Haidilao که از نظر سرویس دهی به مشتریان شهرت دارند بروید و یک شام خوب و خوشمزه در تور چین سفارش دهید.

پارک جینگشان پکن-الفبای سفر

شب

دیدن دریاچه Houhai همراه با نوشیدنی خنک

بعد از گشت و گذار یک روزه در این شهر چه چیزی بهتر از رفتن به یک کافه بار و صرف یک نوشیدنی خنک است؟ کافه بار East Shore همراه با موزیک زنده جاز در بهترین منطقه پکن که از 5شنبه تا 1شنبه با نمایش موزیک زنده به استقبال گردشگران می نشیند.
نسیم شب هنگامی که از سمت دریاچه Houhai به خصوص در تابستان می وزد ، به طور جادویی حس آرامش بخشی را ایجاد می کند.چند مکان خوب دیگر برای دیدن در محله وجود دارد، بنابراین شما می توانید زمان خود را بدون نیاز به نگرانی در مورد از دست دادن آخرین قطار (معمولا آخرین قطار قبل از ساعت12:00حرکت می کند) در این جاها بگذرانید.

دریاچه Houhai  پکن-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt