سرگرمیهای محبوب مارماریس کدامند؟

سرگرمیهای محبوب مارماریس کدامند؟

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 25 فروردین ، 1398

سرگرمیهای محبوب مارماریس کدامند؟

مارماریس مقصد توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه که دارای تاریخ و فرهنگ غنی و جامعه ای پیشرفته با سرگرمی و ماجراجوییهای جذاب و مختلف است. همراه با الفبای سفر برای انجام تفریحات لذت بخش در مارماریس آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مارماریس مقصد توریستی فوق العاده محبوب در ترکیه که دارای تاریخ و فرهنگ غنی و جامعه ای پیشرفته با سرگرمی و ماجراجوییهای جذاب و مختلف است.از سواحل شن و ماسه سفید و آبهای درخشان تا آثار و خرابه های پر قدمت بخشی از دیدنهای این شهر هستند.  همراه با الفبای سفر برای انجام تفریحات لذت بخش در مارماریس آشنا شوید.

کو ه های مارماریس با چشم انداز زیبا

رشته کوهای مارماریس پهناور و زیبا است و با وجود تخته سنگهای بزرگ که ابهت خاصی به آن می بخشد و هوای خوب و دل انگیز توجه هر کوهنورد و طبیعت دوستی را به خود جلب می کند.
تورهای کوه نوردی مختلفی در مارماریس وجود دارد که همراه با آنها از میان کوه پایه ها و صخره ها و عبور کرده و در مسیر، با حیاط وحش و آبشارهای کریستالی این منطقه روبه روبه می شوید تا به نوک قله برسید و از فراز قله چشم اندازای به دریا خواهید داشت که مانند الماسی در میان اشعه های نور خورشید می درخشد.

کو ه های مارماریس-الفبای سفر

مقبره های سنگی اسرار آمیز مارماریس

مقبره های سنگی لیکیه با قدمتی 2000 ساله ، در میان کوه حکاکی و نهفته شده شده اند. راه دسترسی به آنها اندکی مشکل و تنها با قایق و عبور از رودخانه دالیان امکان پذیر است. با تماشای این مقبرهای کهن ایستاده که از تمام زاویا قابل مشاهده هستند، مجذوب شگفتی آنها خواهید شد.
این مقبره‌های دارای نمادهای مقدس مردمان لیکیه هستند و در برخی از آنها بیش از یک جسد دفن شده است.راهنمای تورهای این قایقها، شما را با تاریخ و چگونگی ساخت این مقبرها که جزو جاذبه های گردشگری مارماریس هستند آشنا خواهند کرد. 

مقبره های سنگی لیکیه مارماریس-الفبای سفر

زیبایهای ساحل ایچملر مارماریس

ساحل ایچملر Icmeler در نزدیکی مارماریس واقع شده و با آبهای زلال و تمیز و ماسه های نرم، محلی ایده آل برای تفریح و سرگرمی است. طبیعت دیدنی مانند جنگل سرسبز و کوه در اطراف این ساحل قرار دارد که فضای ساحل ایچملر را زیباتر کرده است.
این ساحل، محلی بی نظیر برای تماشای غروب خورشید و محو شدن آن در افق آبهای بی کران دریا است. شنا و قایق سواری در این محل از جمله تفریحات پر طرفدار تور مارماریس بهار 98 است.

ساحل ایچملر مارماریس-الفبای سفر

شادی و هیجان در میدان جوان 19 می مارماریس

میدان جوان 19 می مارماریس یک مکان اجتماعی محسوب شده و نزدیک ایستگاه دلموش قرار دارد.فواره های رقصان، رستوران،کافه ها و مغازهای زیاد در این محل وجود دارد، همچنین موسیقی زنده نیز در این محل اجرا می شود.
رستورانها و کافه های مختلف این محل پذیرای گردشگران هستند و اجرای زنده موسیقی با رقص و شادی همراه است و این میدان را به جای متفاوت در تور مارماریس تبدیل کرده است. کنسرتها و نمایشهای روباز در این محل اجرا می شود و خیلی از افراد شب را در این محل به صبح می رسانند.

میدان جوان 19 می مارماریس-الفبای سفر

منطقه پر جاذبه دالیان مارماریس

دالیان یا شهر ماهیگیران، 400 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شد و جاذبه های طبیعی دیدنی را برای توریستها ارائه می دهد.  تفریحاتی از جمله قایق رانی به همراه تماشای چشم انداز زیبا، ویرانه های باستانی و از همه جذابتر ساحل لاکپشتها و بهترین و معتبرترین رستورانهای ترکیه از جمله جذابیتهای این محل در تور مارماریس تعطیلات خرداد هستند.

از دیگر جاهای دیدنی منطقه دالیان، حوضچه های است که حاوی گوگرد بوده و به شکل گل و لجن ته نشین شده اند، افسانه های نیز در مورد آن بیان شده که آب این حوضچه ها دارای اکسیر جوانی است و برای بیماری پوستی مفید می باشد.

منطقه دالیان مارماریس-الفبای سفر

🔍  مشاهده تورهای مار ماریس

🔍 تفریحات و سرگرمیهایی که در مارماریس نباید از دست دهید

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt