جاذبه های گردشگری قبرس جنوبی

جاذبه های گردشگری قبرس جنوبی

جاذبه های گردشگری قبرس جنوبی

کشور قبرس جنوبی

قبرس جنوبی در بخش جنوبی جزیره قبرس قرار دارد که با نام قبرس اروپایی نیز شهرت دارد. زبان رایج در قبرس اروپایی یونانی است ، اما به دلیل ماهیت توریستی این کشور تقریبا همه مردم به زبان انگلیسی مسلط هستند.

آب و هوای قبرس جنوبی

قبرس جنوبی به دلیل اینکه جزیره ای در دریای مدیترانه می باشد دارای آب و هوای مدیترانه است، به این معنا که دارای تابستان های گرم و خشک و زمستان های معتدل است و متغیر دما در طول سال در این کشور بین 10 و 45 درجه سانتی گراد است.

جاذبه های گردشگری قبرس جنوبی

قبرس جنوبی نیز جاذبه های طبیعی زیادی در خود جای داده است همچنین باتوجه به این که این جزیره فراز و نشیب های زیادی در طول تاریخ گذرانده است بناهای تاریخی و باستانی قابل توجهی در آن جا قابل مشاهده هستند که پارک جنگلی کیپ گرکو، صومعه کیکوس، منطقه باستانی خیروکیتیا و در کنار سواحل شگفت انگیز دریای مدیترانه از جاذبه های زیبای این کشور هستند.

هتل های قبرس جنوبی

قبرس جنوبی باتوجه به اینکه پنجمین کشور امن دنیا است و از طرفی از سواحل زیبا و آب و هوای عالی برخوردار می باشد به یکی از مقاصد توریستی برتر در دنیا تبدیل شده است و به همین دلیل هتل های مجلل و شیک در نقاط مختلف این کشور برای گردشگران ساخته شده اند که هتل های لردوس بیچ، پارک بیچ، پلازر رسیدنس جز هتل های مشهور این کشور هستند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt