جاذبه های گردشگری روسیه

جاذبه های گردشگری روسیه

جاذبه های گردشگری

رستوران های

مراکز خرید

جاذبه های گردشگری روسیه

روسیه

 روسیه در آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار دارد؛ پهناورترین کشور جهان بوده و پایتخت آن مسکو است.مردم روسیه به زبان روسی صحبت می کنند ولی ۲۷ زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری‌ها و مناطق خودگردان این کشور وجود دارد. واحد پول این کشور روبل است.
روسیه کشوری با فرهنگ و تمدن غنی و پربار است و کشوری با جاذبه های توریستی فراوانی است.کشوری پیشرفته و مدرن با خیابانها ی شیک ، معماری زیبا، آثار تاریخی پر قدمت، ساختمانهای لوکس، طبیعت دیدنی روسیه ،بخشی از جاهای دیدنی روسیه است که میان گردشگران تور روسیه بسیار طرفدان دارد.

آب و هوای روسیه

آب و هوای روسیه به علت شرایط جغرافیایی  متغیر میباشد و اختلاف دما در تابستان و زمستانها زیاد است. تابستانها هوای گرم نسبتا مرطوب  با دمای هوای 37 درجه و در زمستان سرد و یخبندان و با بارش برف و پایین آمدن درجه حرارات تا منفی 50 درجه نیز همراه است. در مجموع روسیه از سه نوع آب و هوا برخوردار است، سرد و خشک در مناطق شمال،معتدل و نیمه مرطوب در نواحی جنوب غربی ومعتدل و خشک در جنوب شرقی.
 بهترین زمان سفر به روسیه اواخر بهار و اوایل پاییز باشد؛به ویژه که در این ماه‌ها فستیوال‌هایی هم در شهر برگزار می‌کنند. برفهای زمستانی آب شده و هوا مناسب سفر کردن به این کشور می باشد.

غذاهای روسیه

با توجه به شرایط آب و هوایی روسیه و کاهش دما تا منفی 30 درجه، غذاهای روسیه مقوی و البته خوش طعم هستند. معمولا مواد اولیه برخی ازاین غذاها متشکل از سیب زمینی، نان، کلوچه و خامه  ترش است و اما برخی  ازغذایی روسیه به صورت سنتی نیز، ترکیبی از دانه‌های آسیاب شده، سیب زمینی، چغندر، هویج و کلم، به علاوه ماهی، مرغ و گوشت گاو هستند. ماهی دودی و خاویار نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد که تمامی این غذاها بسیار لذیذ و با عطر ومزه مخصوص به خود هستند همچنین تاثیر آشپزی فرانسوی نیز در طبخ غذاهای روسیه حس میشود.رستوران‌های روسیه  چندان ارزان نیستند اماغذاهای محلی‌اش به همان خوبی غذاهای رستوران‌های گران قیمت هستند.

هتل های روسیه

روسیه کشوری پهناور و با شهرهای بسیاری است که سالانه هزاران گردشگر به این کشور سفر می کنند. روسیه میزبان و پذیرای توریستها از تمامی نقاط دنیا بوده است. انواع هتلها با امکانات و تجهیزات منحصر به فرد خود در شهرههای مختلف و در نقاط گوناگون برای دسترسی آسان گردشگران وجود دارد. هتلهای لوکس و 5 ستاره با امکانات عالی  مانند هتل لوته مسکو و هتلهای 4 و 3 ستاره،هتلهای با قیمت ارزان و مناسب ، هتل های سن پترزبورگ و...  میزبان گردشگران هستند.

جاذبه های گردشگری روسیه

 روسیه کشور متمدن و با فرهنگی غنی است و جاذبه های توریتی آن همواره طرفدارن خود را  متحیر میکند . مسکو دارای یکی از معماری های تجدید یافته در سطح جهان است.عمارتهای پیازی با شکوه و جلال خود ، کلیسای جامع  با سقف های با پوشش طلایی ، موزه پوتکین هنرهای زیبا و میراث فرهنگی از جمله مکان های مهم و بزرگ از لحاظ سبک و معماری ساخت در این شهر  است .
آثار نقاشی های باستانی مجسمه های قدیمی  ، موزه تاریخی ملی روسیه ، اجراهای موسیقی های کنسرت ایالتی ، جاذبه موسیقی بین المللی ، مناظر زیبایی روسیه با طبیعت سرسبز، خیابانهای شیک و لوکس، کاخهای زیبا، مراسم باله ... از جمله جاهای دیدنی روسیه محسوب میشود.

🔍 مشاهده تورهای لحظه آخری روسیه
🔍 مشاهده لیست هتلهای روسیه
🔍 دیدنیها، سرگرمی و تفریحاتی که در روسیه نباید از دست دهید!


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt